تابلو روان تک رنگ

تابلوهای روان تک رنگ ( تابلو روان اصفهان )در رنگهای قرمز ، سبز ، زرد ، آبی و بنفش تولید می شوند . معمولا تراکم در تابلوهای تک رنگ 10000 ال ای دی در متر مربع می باشد ، به عبارتی فاصله مرکز تا مرکز Led  در این تابلوها یک سانتی متر می باشد .

این نوع از تابلوها عموما از بلوکهایی با ابعاد 16 در 32 سانت تشکیل می شوند که با مونتاژ این بلوکها درکناریکدیگر تشکیل یک تابلو با ابعاددلخواه مشتری را می دهند . به این بلوکها اصطلاحا ماژول گفته می شود . ماژول ها دارای هاب 12 می باشند که  با انواع برد های ایرانی و چینی سازگار هستند . بردهای ارزان قیمت برای این تابلوها قابلیت پخش متن با فونت دلخواه ، کادر دلخواه و انتخاب سرعت حرکت متن را دارا می باشند درضمن امکان پخش ساعت دیجیتال و عقربه ای و همچنین در صورت داشتن سنسور (دربعضی از مدلهای برد کنترل ) امکان نمایش دما را هم دارند .

 نرم افزار HD2016 رایج ترین برنامه پروگرام این نوع از بردها می باشد که کاربر میتواند به انتخاب خود با یکی از 21 زبان تعریف شده در برنامه ازجمله فارسی و انگیلس شروع به کار کند .

دسته دوم بردهائی که با تابلوهای تک رنگ سازگاری دارند ، بردهای طیف دار هستند که به دودسته بردهای تولید داخل و بردهای وارداتی تقسیم می شوند :

  • بردهای تولید داخل :

شرکتهای مختلفی در ایران خط تولید بردکنترلهای ایرانی را راه اندازی کرده اند و قالبا در این خصوص محصولات باکیفیتی را ارائه می دهند معروفترین این بردها ، بردهای تلاش آذر ، HDR و SE می باشند که بنا به سفارش مشتری و تشخیص کارشناسان مجموعه سپاهان LED برد مناسب با سفارش مشتری برای تابلو استفاده می شود .

قابلیت برتر این نوع از بردها نسبت به نوع وارداتی پشتیبانی از طیف نور در طراحی متن و زمینه و همچنین نرم افزار کاملا فارسی با انیمیشن های پیش فرض موجود در ملحقات برنامه می باشد .

بردهائی که شرکت سپاهان ال ای دی عرضه میکند قابلیت زمان بندی جهت روشن و خاموش شدن خودکار تابلو را دارند درصورتی که کاربر می تواند تا سه بازه زمانی را در بردهای HDR تعریف کند .

برخی دیگر از بردهای ایرانی دارای قابلیت پخش اوقات شرعی نیز می باشند .

نکته قابل توجهی که باید برای خرید تابلو روان اصفهان رعایت کرد نوع قطعات لازم جهت استفاده در تابلو می باشد ، ماژول جزء یکی از مهمترین آیتمهایی است که باید مورد توجه قرارگیرد ، نکته انحرافی که برخی از خریداران به آن توجه می کنند مدل ثبت شده روی برد ماژول هست (مثلا 701 یا 806 یا 706 یا …) درحالی که این اعداد حک شده روی برد به سفارش واردکننده ایرانی انجام می شود و با پرداخت هزینه به شرکتهای چینی می توان حتی لوگو شرکت را نیز حک کرد ، ماژل جنس خوب باید علاوه بر شدت نور خوب جهت استفاده در فضای بیرون ، باید برای قاب برد و و نقاب لامپ از جنس مرغوب پلاستیک استفاده شود تا در برابر نور آفتاب و سرما و گرما مقاوم باشد همچنین مدار و لامپها تحمل ولتاژ 5 ولت بدون ریزش ال ای دی در درازمدت را داشته باشد ، گروه مهندسی سپاهان Led با شناسائی واردکنندگان معتبر از ماژولهای با کیفیت و گارانتی دار استفاده می کند تا طی مدت زمانی که به مشتری ضمانت می دهد بتواند خدمات رضایت بخشی به مشتریان خود ارائه کند و طی شش سال سابقه در زمینه تابلوهای ال ای دی (تابلو ال ای دی در اصفهان )مفتخریم توانسته ایم این مسیر را دنبال کنیم .

لیست برخی از نمونه پروژه هائی که از تابلوهای تک رنگ توسط فروشگاه سپاهان LED انجام شده به شرح زیر است :

ورودی شهر اردستان اصفهان (از سمت کاشان) ، ورودی شهر ایزدخواست ( از سمت اصفهان و شیراز) ، استانداری گلستان ، ورودی محمدآباد زاهدان ، دانشگاه پیام نور مازندران ، بیمارستان سیدالشهداء سمیرم ، نمایندگی های رنگ ریف دراصفهان و تبریز و صدها فروشگاه درسطح شهر اصفهان و کل ایران .

جهت مشاهده تصاویر و نمونه های بیشتر می توانید به قسمت نمونه پروژه ها مراجعه فرمائید .

نمونه پروژه ها