تلویزیون شهری چیست

تلویزیون شهری چیست

صاحبان مشاغل برای معرفی کسب و کار خود از شیوه های تبلیغاتی مختلفی استفاده می کنند.

تبلیغات محیطی، یکی از به صرفه ترین و قدیمی ترین روش تبلیغات است که به عنوان یک شیوه مناسب برای معرفی برند و معرفی کالا و خدمات یک کسب و کار می توان از آن استفاده نمود. در واقع تبلیغات محیطی وسیله‌ای مناسب برای افزایش فروش است.

تلویزیون شهری یک شیوه از تبلیغات محیطی است که امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

تلویزیون شهری همان صفحات نمایشگر بسیار بزرگی هستند که در سطح شهر نصب شده اند و با استفاده از آنها می توان تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی را نمایش داد.

اجاره تلویزیون شهری اصفهان

امروزه اجاره تلویزیون شهری اصفهان با استقبال زیادی رو به روست، چرا که قیمت خرید تلویزیون شهری بالا بوده و بیشتر اشخاص و سازمانها ترجیح می‌دهند بجای خرید تلویزیون شهری، آن را اجاره کنند.

بیشترین کاربرد تلویزیون های شهری در جهت تبلیغات و اطلاع‌رسانی است. مراکز شهر و مکان های پر رفت و آمد مانند چهارراه ها و میادین اصلی و پارکها،محل مناسبی برای نصب تلویزیون‌های شهری هستند.

نصب تلویزیون شهری در مکان های عمومی مانند پاساژها ، فرودگاه ها ، فروشگاه ها و غیره تاثیری زیادی در برند‌سازی و معرفی یک محصول خواهد داشت.

این تلویزیون ها علاوه بر اینکه در فضاهای باز استفاده می‌شوند، می‌توانند در فضاهای بسته نظیر غرفه های نمایشگاهی ، تالارهای پذیرایی ، تالارهای کنفرانس ، رستوران ها ، جشنواره ها و غیره نیز به کار برده شوند.

تلویزیون های شهری علاوه بر ارائه تبلیغات در موارد دیگری نیز به کار برده می شوند.به عنوان مثال جهت نمایش فیلم ها و برنامه های تلویزیون ، فیلم های آموزشی و….در مکان های عمومی مانند پارک ها می توان از تلویزیون های شهری استفاده کرد.

کاربرد تلویزیون شهری

صفحه نمایشگر شهری از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که از مهمترین بخش های آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کابینت
  • ماژول
  • منبع تغذیه
  • برد کنترل

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سپاهان ال ای دی ارتباط برقرار کنید.

تلویزیون شهری جزء تکنولوژی‌های نوین به حساب می‌آید که در تمام جهان از آن جهت اهداف گوناگون استفاده می شود.

خرید و یا اجاره تلویزیون شهری بهترین پیشنهاد برای تبلیغات ، معرفی برند ، معرفی کالا و خدمات و افزایش فروش یک محصول است.برای اجاره تلویزیون شهری مشهد با سپاهان ال ای دی تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.