دسته بندی انواع تابلو تبلیغاتی

دسته بندی انواع تابلو

صاحبان مشاغل برای معرفی کسب و کار خود به دیگران،از روش های مختلف تبلیغات استفاده میکنند.یکی از روش های موثر در معرفی محصول و خدمات در هر کسب و کاری استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است.در واقع با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی میتوان محصول و یا خدمات خود را به دیگران معرفی کرد و از این طریق درآمد بیشتری کسب کرد.

اما تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که هرکس متناسب با شغل خود،میزان بودجه و سلیقه شخصی،یکی از آنها را انتخاب کرده و از مزایای بیشمار آن بهره مند میشود.

اگر در ادامه همراه ما باشید،شما را با انواع تابلو تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم اصفهان

تابلو چلنیوم یکی از جدیدترین نوع تابلو تبلیغاتی است که به دلیل دارا بودن مزایای بیشمار از جمله طول عمر بالا ، مقاومت و استحکام بالا در برابر شرایط مختلف محیطی و نوردهی زیبا ، در حال حاضر به عنوان یکی از شکیل ترین و پرمصرف ترین نوع تابلو در زمینه تبلیغات شناخته شده است.

برای ساخت تابلو چلنیوم اصفهان از ورق کامپوزیت یا ام دی اف جهت زمینه تابلو استفاه میشود که حروف برجسته روی این ورق ها قرار میگیرند.سطح رویی حروف در تابلو چلنیوم از جنس پلکسی و کناره های حروف از جنس چلنیوم است.در این نوع تابلوها از نورپردازی های بسیار زیبا استفاده شده که موجب جلب توجه دیگران میشود.برای نورپردازی در تابلو چلنیوم از ال ای دی و اس ام دی استفاده میشود.

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یکی دیگر از تابلوهای حروف برجسته است که به دلیل دارا بودن مقاومت و دوام بالا در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی ، بیشتر به عنوان تابلو سر درب مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

برای ساخت این نوع تابلو همانطور که از نامش مشخص است از متریال فلکسی استفاده شده است.به همین دلیل این تابلو انعطاف پذیری خوبی دارد و به هر شکل و فرمی مطابق با سلیقه مشتری میتوان آن را ایجاد کرد.از مهمترین مزیت استفاده از تابلو فلکسی این است که رویه فلکسی آن را میتوان براحتی تعویض کرد.

برای نورپردازی در تابلو فلکسی از لامپ های فلورسنت استفاده میشود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سپاهان ال ای دی ارتباط برقرار کنید.

تابلو ال ای دی

تابلو ال ای دی

در ساخت تابلو های ال ای دی از تعداد زیادی لامپ ال ای دی استفاده میشود.این نوع تابلوها قابلیت حرکت نوشتها و تصاویر را دارند و از این جهت استفاده از آنها در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد.

تابلوهای led خود به دو دسته تابلو led ثابت و تابلو led روان تقسیم بندی میشوند.تابلو ال ای دی ثابت قابلیت نمایش تصاویر و نوشته ها را بصورت ثابت دارد. این نوع تابلوها طول عمر بالایی دارند و بیشتر برای سر درب مغازه ها و فروشگاه ها بکار میروند.

تابلوهای led روان برخلاف تابلوهای ثابت قابلیت نمایش تصاویر و متون را بصورت متحرک دارند و از این جهت کارایی بسیار بالاتری نسبت به تابلوهای ثابت دارند.تابلوهای روان خود به سه دسته تابلو ال ای دی تک رنگ ، تابلو ال ای دی سه رنگ ، تابلو ال ای دی تمام رنگ تقسیم بندی میشوند.

تابلو لایت باکس ، تابلو ترمووود ، تابلو استیل ، تابلو پلاستیکی و تابلو کامپوزیت نمونه های دیگر از تابلوهای تبلیغاتی هستند که برای کسب دریافت اطلاعات کامل در مورد آنها میتوانید،سایر مقالات سایت سپاهان ال دی را مطالعه کنید.

جهت اجاره تلویزیون شهری اصفهان کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.